משאל עם

מכיוון שאנחנו עוד לא יודעים לאיזה אי בדרום אנחנו יורדים אחרי צ’יאנג-מאי, החלטתי להוסיף שאלון באתר, כדי שתוכלו לחוות את דעתכם.

הנה סיכום קצר של האופציות לפי הסדר שהן מופיעות בצד ימין:
* פי פי – שם הייתי בפעם הקודמת עם אלעד ואופיר. אי קטן עם חופים גדולים ומדהימים בצד המערבי של תאילנד (ים אנדמן). האי הראשי נקרא פי-פי דון ולידו יש אי קטן יותר ולא מיושב בשם פי-פי ליי אליו אפשר לקחת סירה ולטייל ביער או במערות שעל האי.
* לנטה – קרוב לפי-פי. אי גדול שאין בו עוד הרבה תיירות יחסית. מיושב ברובו על ידי מוסלמים (אדוקים יותר או פחות). יש מעבורת אליו כך שנוכל ליסוע אליו ברכב.
* סאמוי – האי הכי גדול בארכיפלגו המפורסם והמתויר של מפרץ תאילנד (הצד המזרחי). יש אליו מעבורת ויש גם שדה תעופה.
* צ’אנג – אי מאוד גדול, אבל לא מתויר. זכה לפרסום בימים האחרונים בידיעות האחרונות כ”גן העדן האחרון” או משהו כזה. הוא חלק מארכיפלגו עם עוד כמה איים מעניינים שאפשר להגיע אליהם.
* טאו – האי הכי קטן בארכיפלגו של סאמוי. בגדול גן עדן לצלילות ואני לא בטוח מה עוד אפשר לעשות שם.
* פאנגאן – מסיבות לילה מטורפות. ונראה לי שזה הכל.

2 Responses to “משאל עם”

  1. Elad:

    Keep in mind that Phi-Phi was really badly damaged during the Tsunami. I’m not sure how much of a coral reef is left there for diving and stuff (maybe eveything if the tsunami just crossed above it, but probably not). Anyway, the on-shore facilities there were badly hurt -I would check in advance should you decide to go there. All the other islands where unhurt.

  2. Guss:

    עד כמה שאני יודע, 90% מהעסקים בפי-פי כבר פתוחים, והשונית לא ניזוקה הרבה (רוב הדברים המעניינים נמצאים בתוך המפרצים שלא היום בנתיב של הצונאמי. היה הרבה פעולות התנדבות לנקות ולסדר את מה שכן נפגע, והפעילו שם (כמו בכל האיים) מערכת התראה מוקדמת.

    בכל מקרה – אני מאמין שהמצב בפי-פי דומה לשאר האיים בים אנדאמן (חוץ מאולי פוקט שהוא הרבה יותר מודרני) ואולי גם למצב באיים במפרץ תאילנד, כך שאין הרבה מה לעשות בנידון.

    אבל תודה שהצבעת אל קו-טאו 🙂

Leave a Reply