באינדונזיה יש מגפת שפעת עופות

וגם אני חטפתי משהו. לא להבהל בבקשה.
אתמול היה לי איזה 38 מעלות חום (קנינו מדחום בבית מרקחת קטן ליד המלון) ונשארנו במלון כל היום. הגענו ב-7 בבוקר לבנגקוק והלכנו לאותו מלון שעשינו בו את היום הראשון בבנגקוק – או יותר נכון, הסניף השני שלו שקצת יותר קרוב למרכז העיר. ישנו כמה שעות כי גם קרן וגם אני הרגשנו קצת לא טוב אחרי הנסיעה באוטובוס.

כשקמנו בצהריים הרגשתי עוד פחות טוב ואחרי שניסינו לצאת למרכז העיר ומייד התקפלנו וחזרנו למלון, ונשארנו בחדר מלון כל היום. קרן היתה סופר נחמדה אלי, ואפילו יצאה לבד לקנות לי שתיה – היא החליטה שהתייבשתי והכריחה אותי לשתות את כל מי השתיה שהמלון מספק בנוסף לתה ומרק. כנראה שהיא צדקה כי בערב כבר הרגשתי הרבה יותר טוב והיום בבוקר הייתי כמעט כמו חדש. מה שכן המבחר של ערוצי טלוויזיה במלון לא היה מדהים ובערך ב-8 בערב, בעקבות הגשם הכבד היומי, כל הערוצים שאינם רק בתאית נכבו. זה די מעצבן לשבת ולשתות תה סתם ככה בלי מה לעשות עם העיניים :-(.

בצהריים עזבנו את המלון והלכנו לעשות את הסיבוב ההכרחי במקדש הראשי של תאילנד – ווט פהו – שדילגנו עליו בפעם הראשונה בבנגקוק. האטרקציה הכי מוצלחת היתה כמובן לא הבודהה השוכב הגדול (בעולם ? בתאילנד?) אלא צב שפגשנו בחוץ ליד המפל המלאכותי. קרן מאוד התלהבה ממנו וזה היה הסיבה העיקרית שלמרות החום הכבד (כרגיל) הסיור לא היה כשלון מושלם.

בעוד שש שעות אנחנו עולים על מטוס בחזרה לישראל (נחיתה ב-7:30 בבוקר ביום שישי) ונקווה שנספיק לקנות מתנות לכולם.

Leave a Reply