אני שוב משחק עם המראה של האתר

אני הולך בימיים הקרובים (על בסיס זמן פנוי) להחליף את המראה של האתר כל יום או יומיים למראה אחר מחבילות המראה שהורדתי מ-WordPress Themes.

פתחתי סקר בקשר למראה (בסרגל הצד – שהוא כרגע בצד שמאל – מתחת לקטגוריות) וכל פעם שאני אפעיל עוד חבילת מראה אני אוסיף עוד אפשרות בסקר.


להפעיל חבילת מראה חדשה זה די סיפור, מכיוון שאני צריך לבצע די הרבה התאמות בכל חבילה – החל מדברים פשוטים, כמו תמונת הכותרת של 921 (החבילה הנוכחית) שהיתה נוראית והייתי צריך להחליף למשהו משלי, וכלה בהתאמות לכתיבה והצגה של עברית מימין לשמאל שהן סיפור די מעצבן (אם כי אני מנצל את ההזדמנות לשכלל את התמיכה) – עבדתי על 921 בערך שעתיים.

בגדול הסגנון של 921 די מוצא חן בעיניי – הבחירה של תמונת כותרת היתה זריזה ואני לא הכי מרוצה מהבחירה שלי, והייתי מעדיף את סרגל הצד בצד ימין (כמו בקובריק), אבל חוץ מזה היא די מה שאני מחפש. אחד הדברים היותר מוצלחים ב- 921 זה שהיא מראה את ה-RSS של ההערות לכל מאמר בנפרד, מה שמאפשר לעקוב אחרי הדיון במאמר ספציפי למי שזה מעניין אותו.

מה שאתם בטח לא רואים, זה שהכותרת וכותרת המשנה מוצגים בגופן עם צל, מה שאני חושב שדי מגניב – אבל רק למי שיש דפדפן שתומך ב-CSS 2.1 באופן מלא. ברוכים הבאים משתמשי ספארי, וקונקרר, sucks to be everyone else 😉

5 Responses to “אני שוב משחק עם המראה של האתר”

  1. Administrator:

    אגב, בקשר ל-RSS – הוספתי עוד קישורים כדי שדפדפנים עם תמיכה מובנית ב-RSS יוכלו לזהות אותם באופן אוטומטי: במוזילה, קונקרר, IE7, אופרה ואחרים, הסמל של RSS (או Live Bookmarks או איך שלא קוראים לזה), צריך להציע שלוש אפשרויות: RSS 2 של כל האתר, Atom של כל האתר ו-RSS 2 של ההערות למאמרים – כשלוקחים אותו מהעמוד המרכזי הוא יציג את ההערות מכל המאמרים, וכשלוקחים אותו מעמוד של מאמר הוא יציג רק את ההערות של מאמר סצפיפי.

  2. Eran:

    It sucks…

  3. Guss:

    למה, הוא מקולקל או משהו ? (granted, לא בדקתי אותו ב-IE – אני לא מחזיק אחד כזה בבית)

  4. Eran:

    Don’t give a damn about IE. The design is yucky, to use a lighter term. I prefer the desert theme.

  5. Guss:

    Dully noted. I’ll see what I have next.

Leave a Reply