לפעמים העיתונות עוברת כל גבול

בעקבות הארוע הרפואי שהיה לרה”מ אריאל שרון והאשפוז, התקשורת מלאה בדיונים על מידת החשיפה שצריכה להיות למצבו הבריאותי של ראש הממשלה.

הסקנדל התורן היה שהתגלתה העובדה שבמסגרת הבדיקות השגרתיות בבית החולים, ראש הממשלה הורדם בהרדמה כללית לכשעה, והתחוללה מאין סערה פומבית בזעיר-אנפין על האם ה”ציבור” היה צריך להיות מיודע על השתלשלות זו.

בראיון ששמעתי ברדיו עם השר אהוד אולמרט (ממלא מקום מראש הממשלה, ושלפי הדיווחים יודע מראש על התהליך הרפואי) הוא התייחס לדבר ואמר בפשטות “יש הרבה דברים שאני יודע והציבור לא”.
בגדול, אני לא מבין על מה הסערה, אבל אני יכול לראות למה אנשים מודאגים. מצד שני, מה שידיעות אחרונות עשו בגליון סוף השבוע שלהם עובר כל גבול – בצורה כל שהיא הם הצליחו לשים יד על התיק הרפואי של שרון ומרחו חלקים מתוכו על הכותרת הראשית של העיתון! זה ממש בושה וחרפה: עם כל הכבוד, זכות הציבור לדעת נעצרת בחסיון רפואי – כמו שלי יש זכות שאף אחד מלבד הרופאה שלי לא ידע את פרטי מצבי הרפואי, זכות זו שמורה גם לראש ממשלת ישראל, ואין שום סיבה בעולם שנתוני לחץ הדם והכולסטרול שלו יהיו נחלת העם.

ובנושא אחר לגמרי – הוספתי עוד הרבה סגנונות מראה לאתר, וגם אפשרות לכל מבקר באתר לבחור את הסגנון הרצוי לו – תחת Themes בסרגל הצד או בראש העמוד בסגנונות חסרי סרגל צד. מדי פעם אני אוסיף עוד סגנונות ואאפס את הבחירה האישית, כך שתראו שנוסף סגנון חדש. אשמח אם בכל זאת תחוו דעת על הסגנונות בסקר (שלא מופיע בכל הסגנונות, אבל אני בטוח שאפשר להסתדר).

8 Responses to “לפעמים העיתונות עוברת כל גבול”

  1. Oren:

    1. I do not like this theme.
    2. Prime minister Sharon delibarately passed information to the press. It is an election spin.

  2. Guss:

    1. Are you talking about “Amsterdam Nights” ? Currently its considered the best of what I have, according to the popular vote – or so people tell me anyway.. What don’t you like about it ?
    2. I can see how that would work, but I still think the newspaper shouldn’t bite.

  3. Oren:

    Do not be naive.
    Sharon will publish his ractom photos if it promises that he will be relected.

  4. Guss:

    כו, אתה כנראה צודק בקשר לזה 🙂

    מה בקשר לסגנון ? מה אתה אומר על ה”back in black” ?

  5. Oren:

    I prefer desert theme. I think it got the best usability

  6. Eran:

    1. I agree. This one is way too tight.
    2. I also thought it was annoying. And it’s even more annoying if he did it on purpose. First, the question was, why doesn’t he have medical confidentiality. Now, the question is, why should I care?

  7. Eran:

    Completely Off-Topic…

    Oded, did you know that Karen has a likeness of:
    69% to Drew Barrymore,
    50% Isabella Rossellini,
    49% Naomi Watts and
    46% Bette Davis.

    http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&restore

  8. Guss:

    That comes up to 214%. last time I checked, Karen was only 200% 🙂

    Regarding the scandal – today I heard on the radio that the PM is unhappy with the whole situation: reports are conflicting whether its because the medical report was leaked w/o his knowledge or whetehr its because it was onlu leaked to Yedioth..

Leave a Reply