כלומר עצם זה שאני כרגע מחובר באמצעות ברק ללא חייגן או תוספת תשלום, אומר כי הם מפסידים עלי כסף ?

אני לא יודע כיצד זה כיום, אבל לא זכור לי בחוזה עם אקטקום שום שורה המדברת על שימוש נרחב ברוחב פס, כך שבתור *לקוח* אני לא רואה שום סיבה לחייב אותי בשום צורה או דרך עבור שימוש בחיבור אשר אמור להגיע (עד) מהירות מסויימת (כאשר אין לי בכלל הבטחה כי אגיע למהירות הזו). כך שעצם הבקשה לשלם יותר הינה שערוריתיית כאשר לקוח מביט על הדברים.

השימוש ב DHCP הינו שימוש טבעי לטכנולוגיה של חיבור בכבלים. מדוע בתור *לקוח* אמור לעניין אותי העניין הטכני של accountability ? אני כמובן משל עבור האפשרות להתחבר לרשת הנקראת אינטרנט. מעולם לא ביקשתי שיתוף אודות הבעיות אשר החברה אמורה להתמודד איתם. במידה והם אינן מסוגלות לעמוד בדרישות של לתת לי חיבור שכזה, אין הן צריכות להציע חיבור שכזה.

בתור אדם אשר לא מביט בתור לקוח על הדברים, אני כן מבין את הסיבות, אך עצם השימוש של “הפס הרחב” כפי שפורסם ע”י כל הספקים הגדולים (אינטרנט זהב, נטוויז’ן ובזק בינ”ל) למעשה טענו (בייחוד בהתחלה) כי עכשיו הלקוחות יכולים סוף כל סוף להוריד דברים שבאמצעות מודם טלפוני רגיל לא היו יכולים. מדוע כאשר אנשים מבצעים את מה שהפרסומות בזמנו טענו, פתאום הם צריכים לשלם יותר (ושוב מנקודת מבט של לקוח) ?!

בגלל כל הדברים האלו, ישנו חוק הדורש “אמת בפרסום”. אי איזכור בחוזה אודות חיוב כאשר יש צורך לתת פס רחב יותר עבור אותו לקוח אומר בסופו של דבר, כי אסור לחייב לקוח בשימוש “יתר”.