יורוקום (נוקיה ישראל) מעצבנים

ספציפית, יש ליורוקום את שרות הלקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי בו כבר די הרבה זמן.

הסיפור התחיל לפני כמה שבועות כשהחלטתי שאני מעוניין לשדרג את הטלפון הממש ישן שלי (נוקיה 6600) ולהחליף אותו ב-N95 חדש. מכשיר מצוין לכל הדעות אבל בזמנו עוד לא ניתן היה להשיג אותו בארץ. לאחר מספר טלפונים לשרות הלקוחות, גם אורנג’1 וגם יורוקום הבטיחו לי שיתקשרו אלי כשהטלפון יהיה זמין.

בינתיים יצאתי למילואים וגם חזרתי והתברר לי שיורוקום הביאו משלוח של N95 ומכרו את כולו ישירות ללקוחות שלהם (עמם אני נמנה – בעבר רכשתי מהם טלפון ישירות), אבל לא טרחו להודיע לי. נציגת שירות הלקוחות של יורוקום שבפניה הבעתי את התרעומת שלי, היתה נחמדה וסבלנית וטענה שהיא לא מוצאת אותי במאגר אבל רשמה את שמי ומספר הטלפון שוב והבטיחה שוב שיצרו איתי קשר כשיגיעו עוד מכשירים. בכל הזמן הזה אורנג’ ממשיכים לטעון שאין להם עדיין מכשירים להציע אבל הבטיחו להתקשר כשיהיה.

לפני כשבועיים יורוקום התחילו לפרסם את ה-N95 בחוצות – שלט ענק תלוי ליד איילון, והנחתי שהם יזכרו בי ויצרו איתי קשר ברגע שיהיו באמת יחידות זמינות למכירה – הרי ברור שהם מתחילים לפרסם לפני שיש להם באמת מוצר ביד. שלשום התייאשתי והרמתי אליהם טלפון. נציג המכירות שענה לי היה חסר סבלנות וגס רוח ונראה שהדבר היחיד שמעניין אותו זה להעיף אותי מהקו, וכלאחר יד ציין שיש להם “שתי יחידות אחרונות” של הטלפון המבוקש ! הפעם באמת התעצבנתי – לא רק שיורוקום קיבלו טלפונים חדשים ולא הודיעו לי למרות שביקשתי פעמיים לרשום את שמי וקיבתי אישור לכך, הרי שאין להם שום טענה שכל היחידות הוזמנו מראש (כפי שנטען בפעם הקודמת) – יש להם מכשירים שזמינים למכירה.

כשהתלוננתי לנציג המכירות האנטיפט על כך שאני לא מרגיש שאני מקבל יחס שמגיע ללקוח, הוא ציין שזו זכותי להרגיש כך וניתק!

ועכשיו אני בדילמה – אני ממש צריך טלפון חדש, ובכל זאת – נוקיה היא כן המשחק היחיד בעיר ואני לא מעוניין לקנות טלפון חדש מיבואן לא רשמי, כי הפיצ’פקעס הקטן הזה עולה כמו שני מחשבים חדשים ובלי תוכנית מנוי באורנג’ אני לא חושב שאני יכול להקצות לכך את המשאבים הדרושים. הייתי קונה טלפון ישירות מאורנג’ אבל הם עדיין טוענים שאין להם, ושהם לא יודעים מתי זה ישתה.

עוד בנושא “יורוקום הם ממש גרועים”, כששאלתי את נציג המכירות שלהם על טלפון נוקיה אחר שהומלץ לי – ה-E61i, שמופיע באתר שלהם, הוא טען שלא שמע על הטלפון הזה.

בלי שום קשר בכלל

התקשר אלי היום נציג שירות לקוחות של אורנג’, באופן ספונטני לחלוטין (אני נשבע שלא נדנדתי להם בכלל), ורצה לשמוע מה דעתי על השרות שאני מקבל ולוודא שאני מכיר את חבילות התקשורת שאני מנוי עליהן. בנוסף הוא הציע לי כמה הצעות לחסוך בחשבון שאני משלם.

אני עדיין לא אוהב חברות טלפון סלולרי, אבל דעתי על חברת פרטנר תקשורת השתפרה פלאים.

  1. הספק הסלולארי שאת הטלפון שמחובר אליו אני מעוניין לשדרג []

8 Responses to “יורוקום (נוקיה ישראל) מעצבנים”

  1. ik:

    keep your pans on
    בארץ, אני לא יודע למה (טוב אני כן יודע) לא יודעים לתת שירות…
    כבר יותר מפעם אחת, התברר לי שאותה חברה נותנת ייחס אחד בארץ ויחס הרבה (ברמות מטורפות) יותר טוב בארץ אחרת…
    אני חושב שהגיע הזמן שתכתוב את הבלוג באנגלית ככה ששירותים כמו google alerts יתנו תמונה טובה יותר לנוקיה על מה שקורה בארץ (אני לא יודע אם זה יעזור, אבל בטח לא יזיק)…

  2. Eran:

    לך על i-Mate. יש להם עכשיו מכשירים יותר טובים משלי ושלדעתי יותר טובים מהמקבילים להם בשוק.

  3. Guss:

    מסיבות שונות, אני לא הולך לקנות טלפון מבוסס של Winows Smart Phone – ראה את הפוסט מהיום.

  4. Nightwish:

    תמיד אפשר להתלונן לפניות ציבור על יחס גרוע בשירות לקוחות השאלה מה זה יתן לך. פרט מי זה תבחר פלפון שאתה רוצה ועל תתיחס לחמורים בשירות לקוחות.

  5. Guss:

    אני דווקא בעד להעניש חברות עם שרות לקוחות גרוע. למה שאני אסבול כשאני רוצה לשלם להם כסף ?

  6. naama:

    Indeed, Eurocom – nokia Israel offer horrible service.
    האתר של יורוקום-נוקיה נראה נהדר, גם המרכז, גם הם.
    רק הלקוחות נראים רע, ומרגישים רע. אף אחד לא הכין אותנו שתיקון קטן דורש שעה וחצי(!!!!) המתנה. טכנאי אחד בלבד, למה רק אחד? שלושה דיילים, כורסאות מקיר לקיר, ורק טכנאי אחד? עטיפה -עטיפה-עטיפה וכל כך מעט תוכן? למה????
    כי אז אתה מתעכב, משתעמם, ובודק מה החידושים, ומתפתה אולי לשדרג… ככה שבזבוז הזמן שלך זו ההזדמנות שלהם לרווח. לכן השקיעו בריהוט, במסכים ענקיים, בג’ויסטיקים, בשוקו, אבל שירותים אין… כי הכוכב האמיתי הוא לא אתה, אלא הארנק שלך!
    אז מה לעשות? קודם כל לא לבחור בנוקיה, אכן באתי בגלל האיכות של המוצר, אבל אסתלק בגלל השירות!

  7. naama:

    what moderation?

  8. Oded:

    אני מאוד אוהב את נוקיה ולכן אני אמשיך לקנות נוקיה, אבל אני לא אוהב את יורוקום – אז אני לא קונה שם יותר.

Leave a Reply