Daddy needs a new pair of shoes!

Or, in this case, Oded does..

We were walking around taking pictures – then Oded picks up his foot to take a step and leaves the *entire sole of his shoe* on the ground.. Arg!

So today is shopping and laundry.. A real post about what we’ve done and how things are going will *probably* be tonight when I am in the right headspace to post..

Hope everyone’s having loads of fun!

Hugs!

4 Responses to “Daddy needs a new pair of shoes!”

  1. Oren:

    Exactly same thing happened to me in Germany a month ago. It was a good show that I have been using for quite a while 🙂

  2. Oded:

    המחירים של נעלים ב-main street בקילארני הם בלתי יאומנו – החנות היותר סבירה (לא הכי יקרה) מוכרת נעלי הליכה גבוהות – אמנם Goretex – ב-180 אירו: כ-900 ש”ח. אבל יש גם קניון עם חנות נעלים במחירים הרבה יותר סבירים, אפילו קצת יותר זול מהארץ, אלא שאין להם נעלי גברים פחות ממידה 41 או 42. חשבתי שאני מידה 42, אבל מסתבר ש-42 אירי (מידה 8 ) גדול עלי. בסוף מצאתי משהו מוצלח במידה 41 בכ-250 שקל.

  3. Eran:

    אני קניתי את נעלי ההליכה שלי ב-150 דולר (כשהדולר לא היה בקנטים אבל לא בשמיים) וה-Goretex שווה את זה. הלכתי בביצות ונחלים ועד בערך עשר סנטימטר מים לא מרגישים את זה. אבל הן כנראה לא הכי טובות למשטחים חלקים.

  4. Oded:

    אני די מרוצה מהנעליים שקניתי – הן לא מחליקות (בדקתי בשדות תעופה 😉 ) והן סגורות למים ושאר בלאגן. הבעיה העיקרית היא שיש להן חרטום פלדה, מה שגורם לכל מגלי המתכות שאני עובר לצפצף – זה קצת בעיה כשאתה רוצה להכנס לקניון (ברוב שדות התעופה משקפים לך את הנעליים בנפרד בכל מקרה כך שזה לא כזה בעיה – דווקא בנתב”ג לא מורידים נעליים, אבל יש להם מכשיר מיוחד שבודק שאתה מצפצף בגלל הנעליים).

Leave a Reply