ציינתי כבר שאני שונא מכוניות אמריקאיות ?

המכונית הקטנה והחמודה שלי (אך הבעייתית משהו – אוהבת מוסכים, כנראה יש לה משהו למוסכניקים מכוסים גריז), החליטה שוב לעשות צרות ונלקחה אחר כבוד למוסך.

במקומה קיבלתי רכב חליפי של חברת השכרה: שברולט אוואו LS.
נהגתי כבר במכוניות גדולות, אבל זו בהחלט שוברת שיאים. זה לא שהיא באמת כל כך גדולה, אבל המעצבים שלה לא חסכו במאמץ כדי לגרום לה להרגיש גדולה.

מה שהורג אותי מצחוק זה הקונסולה המרכזית: נוריות האזהרה לנהג (אתם מכירים – אין שמן, אין דלק, וכו’) לא נמצאות בלוח השעונים הרגיל (חוץ מנורית בלם היד שהיא נורית קטנטנה בין שני השעונים הענקיים שנשארו בלוח), אלא מונחים במרכז באזור של השעון – שנמצא באמצע בין הנהג לנוסע הכי למעלה וקדימה שאפשר להניח – והדשבורד (איך בעברית ?) באוואו הוא נןרא רחב ועמוק – השעון ונוריות האזהרה נמצאים במרחק של יותר ממטר מהנהג!
אז אני יושב במושב הנהג, לפני דשבורד עצום שמסתיים במרחק של יותר ממטר בשמשה הקדמית ולפניו עוד מכסה מנוע ארוך כמו שאוהבים האמריקאיים. אני מרגיש כמו גנרל פאטון על הטנק שלו משקיף על הכוחות הפרוסים לפניו.

עוד מה שהוא שאהבתי זה המדבקה של חברת ההשכרה: הרכב מושכר מחברת “הגר השכרת רכב”, שהסלוגן שלהם הוא “בדרך שלך”, או בתרגום לאנגלית (כך הסטיקר):
Hagar rent-a-car: in your way
🙂 LOL !!
אני אישית מעדיף שחברת ההשכרה שלי לא תעמוד לי בדרך ותפריע.

ואסיים בנימה יותר אישית: נכון לשלשום אני קצר בשן אחת. סוף סוף אחרי הרבה שנים הלכתי לרופאת שינייים -היא העיפה מבט אחד בקטאסטרופה שאני מפתח בפה והחליטה מיד: עקירה! (היא באמת היתה זריזה – תוך פחות מ-20 דקות הייתי מחוץ לדלת). אז ביום שני נפרדתי משן הבינה הימנית עליונה שלי ועכשיו אני נטול בינה 🙁

3 Responses to “ציינתי כבר שאני שונא מכוניות אמריקאיות ?”

  1. Eran:

    לוח מחוונים.
    אהבתי את הסלוגן. In your Way, מצויין בשביל השכרת רכב.

    אתה נטול בינה? אז לא תוכל לעזור לי עם העברית בבלוג?

  2. Guss:

    דווקא יש לי patch לעברית בבלוג, אבל אני רוצה לתאם איתך את ההתקנה (עשיתי את ה- patch לפני שעקרו לי את השן 😉 ).

  3. Eran:

    אני כרגע חופשי. תפוס אותי ב-ICQ מחר.

Leave a Reply