הכירו את עודד ארבל

תוך כדי קצת Ego Surfing (בעקבות פוסט גניבת הזהות של עירא אברמוב) בגוגל עליתי על הפנינה הבאה:

2 וחצי דקות לתוך הסרט תוכלו לפגוש את עודד ארבל (O-ded במבטא אמריקאי מעצבן – אני שונא שאמריקאים מבטאים את השם שלי כך), הבעלים של משתלת פרחים בפיליפינים (כן, הוא ישראלי לשעבר).

אני יודע שיש עוד “עודד ארבל” בעולם – עד שלמדתי על הנ”ל, ידעתי על עוד שניים חוץ ממני: עורך דין שהיה הכתב המשפטי של דה-מרקר לפני שהתפוטר באיזו שהיא דרמה שלא עניינה אותי במיחד, והנספח הכלכלי של ישראל לסין (ביחד עם איריס ארבל, כנראה אישתו, שזה גם משעשע כי לבת הדוד שלי קוראים איריס), ובכל זאת זה מצחיק אותי למצוא עוד אחד, ב-YouTube ומהפיליפינים בנוסף 🙂

התוצאות של ה-Ego Surfing אגב, זה כשמגגלים את השם שלי בעברית אז צריך להגיע לעמוד הרביעי כדי למצוא פגיעה אחת עלי (זה הרעה בתנאים – פעם היה לי פגיעה אחת בעמוד הראשון) אבל באנגלית אני רוב התוצאות – בארבעה העמודים הראשונים יש שתיים שהן לא אני. מה שמצחיק זה שאף לא אחת מהן (והלכתי אחורה 10 עמודים) היא לבלוג הזה! למרות שאני כן מקום טוב בגוגל בכל מיני חיפושים לא מבוטלים בכלל כמו נוקיה גרוע (ראשון, ולא – אני לא חושב שנוקיה עושים טלפונים גרועים), Evolution Invitations (ראשון), מתכון פתיתים (שלישי), עברית ID3(שביעי) או חלונות בלינוקס (שמיני).

4 Responses to “הכירו את עודד ארבל”

  1. ik_5:

    וואוו
    אני מכיר 3 עודד ארבל:
    1. הבן אדם שהראת ב youtube (הוא גר פעם במושב שלי) – הרבה מאוד שנים לא ראיתי אותו.
    2. אותך
    3. יש איזה שדר טלויזיה (שאני מכיר בגלל הטלויזיה, לא אישית).

  2. Arik:

    יצאת בזול.

    יש איזה אריק ברץ שמאיית את שמו בדיוק כמוני באנגלית. הוא הוגה דעות רוסי יהודי דתי, וכותב כל מיני מאמרים שאני ממש ממש לא מסכים עם תוכנם. לכן לא אקשר אליו:

    http : // www . abaratz . com

    — אריק

  3. Eran:

    ומה אם אתה מחפש את שם הבלוג?
    כי אם אני זוכר נכון, חיפוש השם שלי והכינוי שלי יביא לפחות תוצאה אחת נכונה בעמוד הראשון של גוגל אבל אם תחפש את שם הבלוג, אני מקום ראשון.

  4. Guss:

    ובכן, השם של הבלוג שלך קצת גנרי, אבל שלי כל כך גנרי שלחפש “and” בגוגל יתן לך תוצאות יותר רלוונטיות.

Leave a Reply