עדכונים

כפי שקרן סיפרה – הלכנו לארוחה תאית מסורתית. היה בגדול די משמים, למרות שכן נהנתי מהאוכל והריקודים – לפחות בחלק הראשון – היו בסדר. החלק השני היה בחוץ ושם היינו אמורים לראות ריקודים מסורתיים של שבטים הרריים. זה היה משמים.


הרוב היה או משהו שנראה שהם המציאו במקום מכמה תנועות בסיסיות או תהלוכה משמימה ועצובה שבה כמה אנשים הולכים לצלילי מין כלי נשיפה מוזר, מדי פעם עוצרים, מרימים רגל אחת או מזיזים את הידיים קדימה ואחורה. פשוט עצוב. הריקודים השבטיים שלנו (הורה?) כבר יותר מעניינים.

בכל מקרה – תמונות יש בגלריה, החל מהעמוד השני.

מה ששכחתי לספר על היום האחרון בבנגקוק, זה שבסוף כן הלכנו לארמון. עשינו את הסיבוב של המקדש המרכזי (וואט פראו קוה) ואז עברנו מהר על הארמון (התחיל להגמר לנו הזמן – רצינו לחזור למלון לפני זמן העזיבה של החדרים ב-12). זה כבר פעם שניה שלי במקום, אז לא נורא התלהבתי וגם קרן הביעה איפוק (למרות החום). ציורי הקיר של הראמקיאן על החומה מסביב למקדש מרשימים כרגיל וגם ראינו אנשים משפצים אותם (וגם את ציורי הקיר במבנה של בודהה האיזמרגד).

לא הספקנו לעבור במקדש של הבודהה השוכב (מחוץ למתחם הארמון) וחבל, כי זה דווקא זכור לי בתור מקום מאוד מרשים. ננסה לבקר שם כשנחזור לבנגקוק.

מחר אנחנו יוצאים לטרק ליומיים, אז לא יהיו עדכונים מחר. קיוויתי שנספיק לקפוץ לשוק הלילה ולקנות לקרן תרמיל קטן, אבל זה כנראה כבר לא יקרה – עד שסיימתי לעזור לחברה בעבודה, כבר 12 וחצי בלילה פה. נלך לישון ונסדר משהו מחר.

Leave a Reply