עדכון אתר נוסף

שיניתי את הסגנון לסגנון הבא ברשימה מ-Wordpress Themes.
האמת – אני לא ממש אוהב אותו, וגם די רבתי איתו כדי להוסיף את התמיכה בעברית: דף הסגנון שלו בנוי בצורה די מעצבנת כשהעמוד כולו ממורכז (בלי שום סיבה שאני יכול לראות) וחלקים בודדים מקבלים ישור לימין או לשמאל בהתאם לטעם.

הבעיה הנורא מעצבנת היא, שברגע שחלק מסוים בעמוד קיבל ישור לאנשהו, אין שום דרך לגרום לחלקים המוכלים בתוכו לקבל ישור “ברירת מחדל” (בהתאם לכיווניות של החלק), מכיוון ש-text-align יכול לקבל רק right, left, justify או – כברירת מחדל – inherit שאומר שהוא “יורש” את הישור שלו מהחלק שמעל. אין דרך לעשות reset לישור כך שיחזור לישור לפי הכיווניות.

האמת, שלפי W3 יש דרך: אם קוראים את ההגדרה לעומק רואים שיש את האופציה להגדיר את הישור כ-string. הערך של המחרוזת רלוונטי רק בתוך טבלאות (ואני לא אכנס למה זה עושה שם ואני רק אומר “very application-specific non-generic behavior” 🙁 ), אבל מחוץ לטבלאות הוא אמור לאפס את הישור לישור ברירת המחדל של הכיווניות (וכולם להגיד ביחד “העמסת התהגויות שלא לצורך”!). מכיוון שזו סתם העמסת התנהגות מבולגנת ולא ברורה, שום דפדפן לא מיישם את זה.

ואני לא מבקש הרבה – רק שיוסיפו ערך auto ל-text-align, אבל נראה שאף אחד ב-W3 לא חשב על זה ומה שנשאר זה התנהגות מעצבנת ששוב צריך cludgים מעצבנים כדי לעקוף אותה, כמו בימים לפני ה-CSS.

4 Responses to “עדכון אתר נוסף”

  1. Eran:

    Nope. Still bad.
    Makes me feel like I’m in a film-noir.
    This is more like my mood then yours. 🙂
    Doesn’t suit you, get rid of it.

  2. Elad:

    I am also against this design.
    1) ¿where is the side bar with all the links?
    2) The alignment – at least in the post with the piece of code you put – is wrong.
    3) ¡it is ugly!

    🙂

  3. Karen:

    This is HORRIBLE!! Change the layout!!!!
    AHHH!!!!

  4. Eyal:

    מזעזע……..

Leave a Reply