דואר ישראל בחזית הטכנולוגיה
לפני כמה חודשים התקינו דואר ישראל בכל סניפיהם מערכת ממוחשבת ומשוכללת לניהול תורות – בכניסה לכל סניף דואר יש עמדת מחשב הכוללת מסך מגע המציג בצורה ויזואלית ומושכת עין את סוגי התורים הזמינים בסניף. בלחיצה אחת על המסך, המערכת מנפיקה ללקוח מספר תור. בתוך הסניף מותקנים מספר מסכי טלוויזיה שטוחים המציגים את המספרים שכרגע משורתים על ידי הפקידים בכל תור, ובנוסף פרטי מידע אחרים (כגון שערי מט”ח) ופרסומות לשרותים של חברת דואר ישראל. כשלקוח מסיים לקבל שרות, מערכת כריזה ממוחשבת מודיעה על המספר הבא בתור המתאים ומפנה את הלקוח לעמדה הפנויה. תענוג!
יום אחד אני מגיע לסניף הדואר הקרוב למקום מגורי ורואה שאחד התורים בוטל – איך אני יודע את זה ? שימו לב לתמונה:
לכל מי שמתקשה להבין מה בתמונה (או להאמין שזה אפשרי), אז כן – התור בוטל על ידי הדבקת חתיכת נייר על גבי מסך המחשב באמצעות נייר דבק.
Technology is no match for retarded technophobes.
בהחלט גאוני! לכל בעיה יש פתרון פשוט.
כן.. תן לששון בן דוד מנהל הסניף עוד מזמני הפלמח לטפל במחשב.. אך אין ספק שהיצירתיות שלו הינה הסיבה שלשמה הוא מנהל.
Hundia – האם אתה מדבר על הסניף הסצפיפי הזה ?