הלקוח צודק, גם כשהוא מעצבן
ניגשתי היום לנקודת שרות של סלקום בשביל לשחזר את כרטיס ה-SIM של הטלפון שאיבדתי (את הכרטיס, לא את הטלפון), וכשאיש השרות שאל אותי איזה סוג כרטיס אני צריך, עניתי לא בפשטות “הרגיל – מיני SIM”. מה שהוביל לויכוח האם קיים דבר כזה שנקרא “Mini-SIM” (רמז: קיים, זה מה שיש ברוב הטלפונים).
שזה כנראה היה טעות מצידי, כי איש השרות א) לא מבין במוצר שהוא מוכר (שזה לא מקרה מיוחד), אבל ב) משוכנע ש(חוסר) הידע שלו הוא הדבר הנכון ו-ג) מאוד לא סלחני לאנשים שמנסים להסביר לו שהוא טועה – מה שגרם לכך שקיבלתי שרות ממש גרוע ויחס מזלזל.
טעותך הינה שאתה לקוח שלהם.
השרות (הטכנולוגי – גישה לרשת סלולארית) של סלקום הוא דווקא אחלה. אני מניח שזה לא סיבה לגיטימית לבטל שרות שאני בגדול נהנה ממנו בגלל איש שרות אחד מעצבן במיוחד. רק חשבתי להזהיר את האזרחים 🙂
טעותך הינה שאתה מתווכח עם קוף שירות של סלקום. ועוד על טכנולוגיה…