שאלת אריזה

כפי שחלקכם יודעים, קרן ואני עוזבים את הדירה הנוכחית שלנו (למרות שטרם מצאנו דירה חליפית), ונקלענו לשאלות של אריזת ספרים:

  • ספרים אורזים בארגזים לבד, או שאפשר לערבב אותם עם דברים אחרים – לדוגמה בגדים?
  • אם שמים בגדים בארגז ספרים – הספרים למעלה או למטה ?

ובאותו הקשר אנחנו מעבירים 5 מחשבים לדירה החדשה, ואת כל השאר זורקים. אלה מחשבים ישנים מדי בשביל לתרום, אבל אולי מישהו יהיה מעוניין בהם או בחלקים שלהם מסיבות מוזיאוניות ? אנחנו זורקים את הפריטים הנ”ל:

  • מחשב Pentium 133 MMX מורכב עם זכרון, כונן דיסקטים ו-CDROM, כרטיס מסך ATI Rage3D וכרטיס קול SoundBlaster AWE32 בגודל מלא (לא חצי כרטיס כמו רוב הכרטיסים שאתם מכירים – כרטיס בגודל מלא תופס את כל המארז) עם הרחבת זכרון דגימות 2MB. אין דיסק קשיח. אם אף אחד לא יהיה מעוניין במחשב כמו שהוא אני כנראה אשמור את כרטיס הקול – הוא מבוסס ISA ולא יכנס באף מחשב מודרני, אבל הוא חתיכה היסטוריה מחשבית שעלתה לי בזמנו 2400 ש”ח (במארז שכלל גם כונן CDROM, אז זה לא כזה נורא).
  • מחשב Pentium 166 MMX מורכב עם זכרון, כונן דיסקטים, CDROM ודיסק קשיח (לא בדקתי איזה גודל, בטח משהו כמו 20GB). כולל כרטיס מסך Cirrus Logic CL-GD5446 וכרטיס קו SoundBlaster Vibra16/
  • מארז הכולל לוח אם ומעבד Pentium 3 500 וכרטיס קול Ensoniq. בלי שום דבר אחר – אין זכרון, דיסק קשיח או כונן CD. אבל יש Floppy.

אם מישהו רוצה אחד מהדברים האלה (אפשר גם לבקש חלקים מסוימים), אפשר לשלוח לי דואר אלקטרוני. מה שלא ידרש כנראה יזרק לפח אלא אם מישהו מכיר מרכז מחזור לחלקי מחשב בארץ.

7 Responses to “שאלת אריזה”

  1. Eran:

    אני רוצה את ה-Rage בעיקר וגם את ה-Cirrus Logic אם אפשר.

    זה ה-Sound Blaster הראשון שהיה לנו? כי אם כן, זה בהחלט מוצג מוזיאוני.

  2. BluePrint:

    אם לא בקשו לפני, אשמח לקבל P3 500Mhz כדי להחליף את ה-Cellron 400 שלי.
    (אבל רק אם לא בקשו לפני, זה לא ממש חשוב כי אולי אצליח להרכיב את ה-Tbird 1200)

  3. Guss:

    בסדר, נמכר. ערן – שים לב שאלה כרטיסי מסך עם חיבור PCI. חוץ מזה, לא תרצה את שאר הקופסה ? אם אתה לוקח את מתאם התצוגה אז באמת אפשר לזרוק את השאר לפח. אני מעדיף להפטר מהכל בבת אחת.

  4. Eran:

    מה אני יכול לעשות עם כל המחשב? אני יכול להרכיב ממנו משהו שיכול לבוא איתי לטכניון? האם אני רוצה בכלל אם אני מתכוון לקנות מחשב נייד?

    וחוץ מזה, עמיחי טוען שהבאנשי שלי יותר טוב משניהם אז אולי אני לא ארצה אותם.

  5. Guss:

    כפי שציינתי, אני לא חושב שהחלקים האלה שימושיים – אלה מוצגים מוזיאונים

  6. Ofir:

    About the books, I think they can (and probably should for the reason below) be put under clothes.

    Note – books are heavy, you don’t want to pack a box full of books unless it’s tiny.

  7. Karen:

    I know that books are heavy, but they pack really well without anything in the box.. And they bend really easily – so I would rather have them tightly packed in smaller boxes than floating in a big box with clothes..

Leave a Reply