Archive for January, 2007

Another patent related article

Another Microsoft software patent fiasco had recently hit the fan with Microsoft trying to patent a new Visual Studio feature which was knowingly copied from a freely distributed, university developed, object oriented teaching software… and retracting it as soon as the patent application was made public.

Nothing new here (except the retraction – that’s new, but this case has prior art so obvious that a blind judge on sedatives would have kicked it out of the court with prejudice). But it got curious, so I looked up the individuals named in the patent application using Google’s patent search. Here are some interesting results:

(more…)

שיחה עם ספאמר

אתמול קיבלתי דואר זבל. ז”א, לא קיבלתי אותו – מני ליבנה שעובד איתי קיבל אותו, אבל אחר כך ראיתי 30 עותקים של אותו דואר בתיבת דואר הזבל בשרת. כל זה לא היה סיפור מעניין במיוחד לולא זה היה דואר אלקטרוני מעט מוזר בתור דואר זבל – התוכן לא ניסה לפרסם מוסך לאאודי, שרות תמיכה למחשבים או בית ספר לשפות (חווית דואר הזבל הישראלית שונה מאוד מחווית דואר הזבל של דוברי האנגלית, אם כי אנחנו מקבלים גם הרבה מהזבל הרגיל של גלולות וכיו”ב ), אלא קמפיין פוליטי שמנסה להריץ את המשנה לראש הממשלה, והשר לפיתוח של משהו, שמעון פרס לנשיאות מדינת ישראל.

(more…)

למה אסור להשתמש ב-GoDaddy בשביל לקנות דומיין

זה לא משהו חדש מבחינתי – מדי פעם אנשים פונים אלי בשאלה האם GoDaddy הוא מקום טוב לרשום דומיין (לפעמים זה יותר גרוע – אני יודע שיש בעיה אחרי שהדומיין כבר רשום) – ואני תמיד מנסה להוריד אותם מזה. נכון ש-GoDaddy הוא רשם המתחמים (domains) הגדול ביותר בעולם (בערך 4 מיליון שמות מתחם, אני חושב), מה שהופך אותם לסכנה כמעט גרועה כמו מיקרוסופט.

(more…)

חברת אפל עם הלהיט הבא ?

טלפון
לחברת אפל יש אירוע ציבורי כל שנה, בערך בתקופה הזאת, בשם Macworld שנערך בסן-פרנסיסקו. כל שנה סטיב ג’ובס – המנכ”ל הכל יכול של אפל – עולה לבמה, במה שזכה להקרא ה”keynote”, ומציג את החזון של אפל לשנה הבאה ואיזה מוצר חדש ומעניין אפל ינסו לדחוף השנה לקהל מכורי המק ואולי גם לנו. בד”כ זה לא משהו שישפיע על העולם מעבר לסקרנות שבה כל טכנולוג שמכבד את עצמו בוחן משהו חדש מבית אפל, אבל פעם בכמה שנים ג’ובס מוציא מהשרוול איזה שפן שמשנה את פני העולם כפי שאנחנו מכירים אותם. בפעם הקודמת זה היה ה-iPod של אפל שהשתלט לחלוטין על שוק נגני המדיה (הי – אפילו לאלעד יש אחד, וזה אומר המון 🙂 ).

השנה, ואני מדווח על זה באיחור של כמה ימים, אז כל חובבי הטכנולוגיה שכבר שמעו על זה מוזמנים לעבור הלאה, ג’ובס הציג טלפון סלולארי.

(more…)

Oops, copyright by Google

Well, it happens from time to time, but still funny to watch even giants stumble.

Oops

בעוד יום חדשות חלש…

ספקית האינטרנט הישראלי המוצלחת אקטקום נקנתה על ידי בזק בינלאומי. החדשות על מותה מוגזמות ומוקדמות, אבל הפאניקה מובנת:
(more…)

עיצוב חדש לאתר

שוב 🙂

אשמח לשמוע דעות והצעות לשיפור.