Archive for October 4th, 2009

עוד רעיון גאוני

אתמול יצא לי לראות תוכנית אוכל בריטית1 בשם Full-On Food ושני הבריטים (המשוגעים על צ’יפס) הדגימו את מתכון הצ’יפס הכי מסובך שראיתי בחיים – מעבר לטיגון הכפול (שכבר כמעט נחשב סטנדרטי) היה להם בישול במים עם חציר חרוך, והלהיט – הזרקת קטשופ לתוך הצ’יפס לאחר שהוא מוכן.

הרעיון האחרון די גאוני (אם נתעלם לרגע שאני לא ממש אוהב קטשופ על הצ’יפס שלי) אז יצאתי לחפש על זה מידע באינטרנט – יש לציין שלפי כמות התוצאות הרלוונטיות בגוגל, זה לא רעיון מוכר במיוחד, אבל כן הצלחתי למצוא את פטנט אמריקאי 747856: Methods and apparatuses for dispensing condiments של אדם בשם Scott E. Brient שאין עליו הרבה מידע באינטרנט אבל נראה שהוא עורך דין לפטנטים ולא באמת ממציא ולכן לא סביר שנראה מכונה כזאת בזמן הקרוב.

הדבר השני, והמבריק יותר שמצאתי הוא התיאור של הרעיון באתר highDEAS.com. המאמר עצמו לא מרחיב כלום מעבר לרעיון עליו כבר דיברנו, אבל האתר עצמו גאוני ומגדיר את עצמו כאתר רעיונות “‪for the best ideas (when you’re high)‬” 🙂 . יש שם הרבה רעיונות “גאוניים”, כמו מסעדה עם תפריט בניית סושי – לרמת בחירת המרכיבים של הרול או Iron Chef למוזיקה.

  1. בניגוד לדעה הרווחת על הבישול הבריטי, תוכניות האוכל הבריטיות הן הכי טובות, אולי בגלל שהן רוב הזמן על בישול ואוכל במקומות שונים מחוץ לאנגליה 😉 []