Archive for August 25th, 2005

Thailand – Day one

Hi everyone!
Never fly with El Al… They suck! 🙁
The flight was delayed – as usual.. There was no legroom to speak of.. As usual.. (they really push the rows to close together..) The flight was full of Israelis.. As usual.. At least one of the flight attendants was cute 😉

We landed! In Thailand! 🙂 Yay! 🙂 Then we spent an hour waiting in line for immigration.. Though they took a photo of each of us at the immigration when we finally got there.. That was pretty funky..

(more…)

נחיתה קשה.

למרות לחץ נוראי של אריזה ברגע האחרון, וביטול התוכניות של להפגש עם חברים לפני הטיסה, הספקנו לעלות על המטוס בזמן (ואפילו עשינו קצת שופינג בדיוטי פרי).
באופן מאוד “אלעלי”, הטיסה התעכבה בכמעט שעה מזמן ההמראה המתוכנן כך שהגענו לבנגקוק רק בשעה 17:30 (והפרש השעות הוא 4 ולא כפי שאמרתי – כך שעכשיו השעה בבנגקוק היא 9:45 בערב שזה 17:45 בישראל).

באופן צפוי, גם הטיסה היתה מלאה ישראלים שנסעו לטיול בתאילנד, ויצא לנו גם לדבר עם חלק מהם – כולל שלישיה מאוד משעשעת שערכה סקר האם לאחד מהם צריך לעשות תספורת. הם כמובן הציקו לכל מי שנראה ישראלי בשדה התעופה וניהלו רישום שמות מדויק (היתכן שהם סוכנים של משטרת ההגירה התאית ? 😉 ).

בתאילנד חם. מאוד. “37 מעלות” הכריז הטייס לאחר הנחיתה, וזה לפני שסופרים את הלחות. קרן כמעט נמסה.

בסופו של דבר התמקמנו בבית הארחה (אולי מלון ?) רק בשעה מאוחרת בערב, כך שלא נספיק היום שום דבר ממש מעניין/חשוב. לא נורא – יש גם את מחר.

ד”ש לכולם.