Archive for August 31st, 2005

משאל עם

מכיוון שאנחנו עוד לא יודעים לאיזה אי בדרום אנחנו יורדים אחרי צ’יאנג-מאי, החלטתי להוסיף שאלון באתר, כדי שתוכלו לחוות את דעתכם.

הנה סיכום קצר של האופציות לפי הסדר שהן מופיעות בצד ימין:
* פי פי – שם הייתי בפעם הקודמת עם אלעד ואופיר. אי קטן עם חופים גדולים ומדהימים בצד המערבי של תאילנד (ים אנדמן). האי הראשי נקרא פי-פי דון ולידו יש אי קטן יותר ולא מיושב בשם פי-פי ליי אליו אפשר לקחת סירה ולטייל ביער או במערות שעל האי.
* לנטה – קרוב לפי-פי. אי גדול שאין בו עוד הרבה תיירות יחסית. מיושב ברובו על ידי מוסלמים (אדוקים יותר או פחות). יש מעבורת אליו כך שנוכל ליסוע אליו ברכב.
* סאמוי – האי הכי גדול בארכיפלגו המפורסם והמתויר של מפרץ תאילנד (הצד המזרחי). יש אליו מעבורת ויש גם שדה תעופה.
* צ’אנג – אי מאוד גדול, אבל לא מתויר. זכה לפרסום בימים האחרונים בידיעות האחרונות כ”גן העדן האחרון” או משהו כזה. הוא חלק מארכיפלגו עם עוד כמה איים מעניינים שאפשר להגיע אליהם.
* טאו – האי הכי קטן בארכיפלגו של סאמוי. בגדול גן עדן לצלילות ואני לא בטוח מה עוד אפשר לעשות שם.
* פאנגאן – מסיבות לילה מטורפות. ונראה לי שזה הכל.

עדכונים

כפי שקרן סיפרה – הלכנו לארוחה תאית מסורתית. היה בגדול די משמים, למרות שכן נהנתי מהאוכל והריקודים – לפחות בחלק הראשון – היו בסדר. החלק השני היה בחוץ ושם היינו אמורים לראות ריקודים מסורתיים של שבטים הרריים. זה היה משמים.

(more…)

Traditional Dinner

We went to the Traditional Northern Thai Dinner tonight (I don’t remember the whole name, though it starts with a “K”). Don’t bother. It’s not worth the money.

(more…)

To ChiangMai and Beyond!

Let’s just cover the last day in Bangkok first, shall we?

We went to the Palace – a must see. The adjacent temple is incredible, the palace is beautiful and there are some museums – including the Coins Museum – that are wonderful. Give yourself a good 3+ hours though, as there is really that much to see.. Unlike us, also try to get some sleep before you go..

(more…)